– III RAJD GÓRSKI Z KSIĄŻKĄ W PLECAKU

III RAJD GÓRSKI Z KSIĄŻKĄ W PLECAKU

17 lipca odbył się III Rajd Górski z książką w plecaku, którego organizatorem był MOSiR Łaziska Górne oraz Miejska Biblioteka Publiczna w Łaziskach Górnych.

Wyruszyliśmy z Łazisk Górnych w kierunku Węgierskiej Górki, gdzie rozpoczęliśmy zdobywanie Hali Boraczej.

Przepiękna, z początku ze sporym podejściem 6-cio kilometrowa trasa przez Prusów, którego szczyt wznosi się na wysokości 110 m n.p.m dała nam trochę w kość, lecz widoki i dobre humory rekompensowały zmęczenie.

Po dotarciu na Halę Boraczą zjedliśmy pyszną zupę pomidorową, kupiliśmy pamiątki, a dzieci wzięły udział w konkursie dotyczącym wiedzy na temat książki ” Dziennik Cwaniaczka”, w którym zwycięzcy otrzymali nagrody.

Po chwili odpoczynku, zdjęciach na niemałej ławeczce, ruszyliśmy czarnym szlakiem w kierunku Żabnicy, skąd wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.
Szczególne podziękowania dla naszego przewodnika Andrzej Rygulski, który w ciekawy sposób przekazywał dzieciom informacje na temat szlaków, gór i regionu Beskidu Żywieckiego.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział i towarzystwo, a rodzicom za zaufanie.
Do zobaczenia na kolejnych naszych wspólnych wyprawach.