Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w skrócie MOSiR znajduje się w dużym budynku na ul. Ogrodowej 50 w Łaziskach Górnych.
W tym budynku znajduje się hala sportowa, w której odbywają się mecze z udziałem kibiców.
W tej dużej hali sportowej trenerzy uczą też dzieci różnych sportów.
W tym budynku znajduje się siłownia, gdzie można ćwiczyć z trenerem.
W tym budynku znajduje się bowling.
Bowling to gra, w której rzuca się specjalną kulą z dziurkami na palce w celu zbicia maksymalnej liczby kręgli.
MOSiR posiada Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy Żabka, który znajduje się przy ul. Sportowej 1 w Łaziskach Górnych.
Latem w ORS Żabka można pływać w basenie, grać w siatkówkę, w tenisa ziemnego lub zrelaksować się na leżaku.
Zimą w ORS Żabka można jeździć na łyżwach.
MOSiR posiada halę sportową przy ul. Staszica 31b w Łaziskach Górnych.
W tej hali sportowej trenerzy uczą dzieci grania w różne gry sportowe np. w piłkę nożną lub w tenisa ziemnego.
MOSiR posiada stadion miejski z dwoma boiskami trawiastymi. Stadion miejski znajduje się przy ul. Sportowej 3 w Łaziskach Górnych.
Na stadionie odbywają się mecze piłki nożnej z udziałem kibiców. Na stadionie miejskim trenerzy uczą też dzieci grania w piłkę nożną.
MOSiR posiada boisko trawiaste przy ul. Chopina w Łaziskach Górnych. Na tym boisku trenerzy uczą dzieci grania w piłkę nożną.
Dyrektorem MOSiR-u jest Łukasz Stencel.
Z panem dyrektorem można skontaktować się, dzwoniąc na numer telefonu 32 221 11 38 lub pisząc maila na adres: dyrektor@mosir.laziska.pl

Żeby załatwić sprawę, zapraszamy Was do budynku dużej hali sportowej na ul. Ogrodowej 50 w Łaziskach Górnych
od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 15.00.
Można też zadzwonić na numer telefonu 32 22 11 138 lub napisać maila na adres: sekretariat@mosir.laziska.pl
Kontakt:
MOSiR Łaziska Górne
ul. Ogrodowa 50
43-170 Łaziska Górne
tel.: 32 221 11 38
mail: sekretariat@mosir.laziska.pl
