– Podsumowanie rajdu górskiego

Podsumowanie rajdu górskiego

12 lipca 2022 roku wybraliśmy się na RAJD GÓRSKI Z KSIĄŻKĄ W PLECAKU.  Podsumowując, możemy oficjalnie potwierdzić, że było…..SUUUPER . To był fajny pomysł, aby połączyć dwie pasje: góry i książki. Wraz z Miejską Biblioteką Publiczną w Łaziskach Górnych chcieliśmy nie tylko aktywnie spędzić czas i pokazać dzieciom uroki naszych Beskidów, ale też zachęcić do czytania.

Ale od początku. Wyruszyliśmy o godz. 8.00 autokarem w kierunku Salmopolu. Po drodze audiobook czyli “Mazurscy w podróży” – żeby pozostać w tematyce wakacyjnej. Dalej GRABOWA i KOTARZ – w tym miejscu przerwa na drugie śniadanie i krzyżówka z “Mazurskich…..” – jeszcze krótki quiz z wiedzy o Łaziskach. Były nagrody. Było wesoło.

Ruszyliśmy dalej. Kierunek – PRZEŁĘCZ KARKOSZCZONKA i pomidorowa w Chacie Wuja Toma. Zejście do Szczyrku Biłej. W sumie prawie 12 km marszu.

Było wszystkiego po trochu – słońca, chmur, deszczu, znowu słońca. Wróciliśmy zadowoleni i zapaleni do dalszych wędrówek.

Dziękujemy wszystkim dzieciom za wspólną wyprawę.

Dziękujemy Panu Andrzejowi Rygulskiemu za przygotowanie trasy i poprowadzenie bezpiecznie naszej wycieczki, ale też za całą masę górskich opowieści i dużą dawkę humoru.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

1. X Mistrzostwa Polski w Wyciskaniu Wielokrotnym Sztangi Leżąc

20 kwietnia godz. 11:00 - 15:00
  2. XV Bieg Uliczny o “Łaziskie Liście”